Tallers d’Estiu

banner-Tallers-Estiu2017

SETMANA DEL 17 AL 21 DE JULIOL. ENS CUIDEM NOSALTRES PER PODER CUIDAR ALS ALTRES!

Dilluns: Presentarem la setmana i començarem fent-nos una sessió de massatges i gaudint d’un ambient relaxat per a deixar anar tot l’estrès. (Cal portar una tovallola gran per estirar-nos i oli corporal o crema si en teniu.)

Dimarts: Els petits tindrem reptes relacionats amb l’enginy i la destresa.

Els grans, com l’acció cívica de la setmana, baixarem al banc d’aliments de la Fundació Rosa Oriol, a fer entrega dels aliments recollits durant els tallers. Allà ens esperarà Sor Lucia Caram i ens explicarà el funcionament del banc d’aliments de Manresa.

Dimecres: Els petits anirem a peu al parc de la Font dels Capellans, on gaudirem i participarem en diferents jocs.

Carta-Tallers-2017-4A-SET-pativertical

Els grans anirem a peu fins al Pati Vertical on ens esperen per iniciar-nos al món de l’escalada.

Dijous: El taller d’Art d’aquesta setmana serà amb el nostre propi cos, farem BodyArt, tatuatges i maquillatge facial.

Els que ens quedem a dormir, de p-5 a 6è, desprès de dinar anirem a la piscina de Sant Fruitós i a les 8 tornarem a l’escola per preparar-nos per sopar i gaudir d’una vetllada del tot emocionant i divertida.

Ha arribat la esperada nit a l’escola! Cal portar:

Dinar i aigua

Carta-Tallers-2017-4A-SET-centrecani

–          Sac de dormir, aïllant i pijama

–          Necesser i muda per l’endemà

–          Bossa de piscina, banyador, tovallola, xancletes, i crema solar.

Divendres: Acabarem els tallers amb els típics jocs de cucanya i podrem veure en directe, una exhibició “d’agility caní i dog frisbee a càrrec del Centre Caní Jonatan Zafra.

I fins aquí els Tallers d’estiu del curs 2016-17, esperem ho hagueu passat tant bé com nosaltres!!Arreveure i bon estiu!!!!

VÍDEO 4A SETMANA

SETMANA DEL 10 AL 14 DE JULIOL. TENIM CURA DELS ANIMALS!

Aquesta setmana tindrem cura dels animals, ja que són essencials per l’equilibri del nostre Planeta.

Ens conscienciarem de les causes de l’extinció d’algunes espècies i de la importància de respectar i tenir cura dels animals que ho necessiten.

Dilluns: Presentarem la tercera setmana i ens iniciarem al Ioga. Farem una sessió de ioga animal a càrrec de la Núria Roca mare de la Nuna i Valentina. (cal que els nens portin un aïllant o tovallola de bany).

Dimarts: El nostre repte de la setmana serà posar a prova els nostres coneixements sobre els animals, tot jugant al Kahoot, i a més a més observarem animalons a través d’un microscopi.

Dimecres: El grup de petits rebrem la visita a l’escola d’un avi veterinari que ens  explicarà de la bona feina que fa i la importància de tenir els animals en bones condicions. També podrem jugar a un racó de veterinaris que tindrem durant tota la setmana.

Carta-Tallers-2017-3A-SET-aixoplugEl grup de grans anirem a la Protectora de Manresa, Aixopluc, on ajudarem en les tasques diàries durant un matí. Fent així l’acció cívica de la setmana.

• Cal portar a les 9 i recollir els nens a la 1 a la protectora d’animals Aixopluc, Can Poc Oli s/n

Localització:

Dijous: La sortida vivencial d’aquesta setmana serà dijous.Els petits (Llar, P-3 i P-4) anirem als Aiguamolls de la Bòbila, per veure els animals més propers a nosaltres en el seu hàbitat natural.

• Cal portar a les 9 i recollir els nens a la 1 als aiguamolls de Santpedor.

El grup de grans + P5, anirem a la Fundació Mona. Sortirem a ¾ de 9, puntuals, cap a  Riudellots de la Selva on farem una visita a la Fundació i un taller sobre com treballem pel benestar dels primats. http://fundacionmona.org/ca/

logo-Mona_244x100

L’horari és de 9 a 5 de la tarda i cal portar:

– Esmorzar i dinar

-Aigua suficient per tot el dia.

-Gorra i crema solar (si pot ser untada des de casa).

Divendres: Acabarem la setmana amb el taller d’Art. Aquest cop construirem amb imaginació i del reciclatge en farem Art.

I fins aquí la tercera setmana,,,, Som-hi!!!!Ens ho passarem molt bé!!!!!!!!!

Recordeu famílies que estem fent recollida d’aliments, en concret, oli de girasol, cacau en pols i llet, per a dur al banc d’aliments el dimarts 18 de Juliol. Moltes gràcies!!!!

VÍDEO 3A SETMANA

SETMANA DEL 3 AL 7 DE JULIOL. TENIM CURA DE L’ENTORN!

Dedicarem la segona setmana a conèixer les causes del perquè el nostre entorn cada vegada està pitjor. Què podem fer per tenir-ne cura?

La bola del món, després de la primera setmana, ja està més neta, però encara ens queda molta feina a fer!

Aquesta setmana ens conscienciarem del paper tant important que tenim per protegir el medi en el qual vivim.

Dilluns: Presentem la segona setmana i veurem vídeos de conscienciació mediambiental, fent una pluja d’idees d’accions possibles i jugant a jocs relacionats.

Dimarts: Fem reptes científics relacionats amb l’aigua: circuits d’aigua, sura no sura, transvasaments i barreges.

Dimecres: Els petits fan una “caminadeta” fins el camp de les CotsAnem i tornem a peu!

Els grans van caminant fins al Bosquet de Sant Fruitós, tornem amb autobús a la 1h. a l’escola.

Durant la sortida aprofitem per recollir la brossa i deixalles de l’entorn, fent així l’acció cívica de la setmana. I recollirem flors i herbes per al taller de dijous.

Dijous: Al taller d’art i creació farem un marc per a la foto de grup i un collage amb totes les herbes i fulles que haurem recollit a la caminada.

Divendres: I per  acabar la setmana, els petits faran una sessió divertida de fang al cos, cal portar la bossa d’aigua o roba vella.

Els grans a Vilanova i la Geltrú, creant consciencia de la importància de mantenir-lo net.

no images were found

VÍDEO 2A SETMANA

SETMANA DEL 26 AL 30 DE JUNY.

ELS TALLERS D’ESTIU 2017 ESTEM EXPERIMENTANT I APRENENT OBSERVANT:

no images were found

Aquesta primera setmana estem experimentant, manipulant materials i avui, hem aprés més coses en cas d’emergència, gràcies a la gent de

Carta-Tallers-2017-1A-SET-REANIMA

VÍDEO 1A SETMANA