Benvinguts

Benvinguts als curs 2020-21!

Després d’un llarg temps d’espera les portes de l’escola s’han obert i tots  ens hem adreçat a les classes. Les mestres, els companys, el pati, la classe.Tot era  conegut i tot era nou, ens ho miràvem  amb  ulls d’il·lusió, ho hem viscut amb emoció.

Els més petits han començat l’adaptació a fora de  l’aula. Gaudint del bon temps  i l’espai obert. Les mestres amb propostes  engrescadores  van acompanyant el procés d’adaptació dels  més petits i les seves famílies. Ara un joc, ara una paraula, ara una cantarella…

Quan la música de benvinguda s’apaivaga, a les classes triem el nom  que ens identificarà com a grup tot un curs.  Diferents ecosistemes naturals ens  donen idees per  trobar un distintiu i amb ell ens endinsarem  en  la descoberta  del seu entorn natural.

I és que després de tant temps confinats, tenim necessitat de natura. I la natura serà el nostre eix transversal al llarg de  tot el curs. Vinga doncs, som-hi!

D’aventura a la Natura!

Una cosa us hem de dir, que en aquest inici de curs no hem estat sols. Ens han visitat dues persones molt importants de l’Ajuntament de Manresa.  L’Excel·lentíssim Alcalde de Manresa Sr. Marc Aloy  i el Regidor  d’Educació Sr. Antoni Massegú.

Han volgut saber com estem i com ha anat la tornada a l’escola. Nosaltres els hem dit que molt bé  i que tenim moltes ganes de fer coses. Que la salut ens acompanyi a tots plegats.

Inscriu-te als serveis de l’escola: