Benvinguts

Des de l’escola seguirem treballant per la pau, la democràcia i la consciència.

El Camí de les cuques  serà el dissabte 27 d’octubre. Una caminada nocturna  al Collbaix.

SETMANA EUROPEA DE LA MOBILITAT

Dins la SETMANA EUROPEA DE LA MOBILITAT aquest dijous 20 de setembre hem fet la jornada Anem a peu a l’escola o el camí del cent peus.

Es tracta de deixar el cotxe  en aparcaments de proximitat i acabar d’arribar a peu a l’escola. La trobada es fa al pàrquing del pont de ferro  i fem el recorregut  d’accés al centre  en bona companyonia  nens/es, pares/mares i mestres.

Aquest curs  en iniciar el recorregut  hem tingut l’agradable sorpresa de trobar un motiu que ens ha  identificat i alhora ens ha quedat  com a record de la caminada.

El proper trimestre hi tornem o potser també demà? És una bona idea oi?

CURS 2018-2019

De nou enfilem un nou curs  amb la il·lusió de tot el que comença i les ganes de compartir nous projectes i vivències de l’estiu. L’escola inicia el seu engranatge amb la  perspectiva d’un curs ple d’oportunitats per a tots i totes. Oportunitats que no deixarem escapar per fer   del compartir l’educació un objectiu comú, de ser conscients de la realitat que ens envolta i la nostra incidència, d’acompanyar la il·lusió  pel saber i la curiositat vers el desconegut o diferent. Tot plegat per ser persones amb la mirada més oberta possible.

Comencem a definir el camí a seguir, us mantindrem informats!

Benvinguts al curs de l’Enginy 2018-19!

I ja estan tots apunt per començar el curs!

Aquest servei neix per acollir els nens/es- nois/es de l’escola de totes les edats, en l’horari de 3/4 de 8 a 3/4 de 9 del matí.
L’horari d’entrada està obert fins a 2/4 de 9. A partir d’aquesta hora la porta romandrà tancada fins a tornar-se a obrir a 3/4 de 9 de manera gratuïta.
El cost es cobreix segons els dies setmanals que s’utilitza:

1 cop per setmana   15€ al mes.

2 cops per setmana 21€ al mes.

3 cops per setmana 26€ al mes.

4 cops per setmana 31€ al mes.

5 cops per setmana 36 € al mes.

Esporàdic: 4,5 €.

INSCRIPCIÓ AL SERVEI MATINER AQUÍ!

………………………………….