Escola

Especialistes

Música

L’objectiu principal és que els nens/es gaudeixin de la música. En aquesta àrea s’ofereix als nens la possibilitat de sensibilitzar-se amb el món musical a partir de diferents aspectes: el coneixement d’instruments musicals, el moviment i la dansa, l’audició i el treball de les diferents qualitats musicals. Disposem d’especialista de música des de parvulari.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Educació física

Es basa en l’activitat motriu dels alumnes donant-li un sentit lúdic, divertit, positiu i d’autosuperació. L’especialista entra en joc a partir de primer de primària.

 

Anglès

Els nens/es de primer estan aprenent una nova llengua, l’anglès. Tots/es estan motivats i mostren moltes ganes de conèixer coses noves en una llengua, fins ara, per a molts, desconeguda. Cal tenir en compte que l’objectiu principal de l’aprenentatge d’una llengua estrangera, al cicle inicial de primària, és formar una base adequada per al seu aprenentatge posterior, sobretot des d’un punt de vista auditiu i fonètic.

El principal objectiu de les classes d’anglès és, doncs, apropar la llengua anglesa als infants des de P3 amb un treball molt lúdic, i fer que tinguin ganes de conèixer-la i d’aprendre-la.

Per aquest motiu, i tenint en compte que la llengua s’aprèn quan s’utilitza, a l’hora d’anglès la classe es converteix en un espai d’ús creatiu d’aquesta llengua, a través d’activitats comunicatives i lúdiques molt variades: fem petites representacions, juguem amb titelles, cantem cançons, expliquem contes, etc.

Ens hem centrat, doncs, en la realització d’activitats de pràctica oral i auditiva, sempre utilitzant l’anglès com a llengua de comunicació dins de l’aula. 

20160608_091922 p1130108

Psicomotricitat

Durant l’educació infantil els nens/es fan una pràctica psicomotriu (psicomotricitat relacional) amb un especialista.

En aquesta àrea el nen/a es considera en tota la seva globalitat. Per tant, les estructures motrius es treballen conjuntament amb les cognitives i emocionals, entenent aquests conceptes com un tot integral de la personalitat de l’infant.

L’objectiu principal és que els nostres alumes accedeixin a la comunicació, a la creació i a la formació dels seu propi pensament operatiu.

  • Durant el primer cicle d’educació infantil fan la pràctica psicomotriu un dia a la setmana a l’aula dels “coixins” amb l’especialista d’educació física de l’escola.
  • Durant el segon cicle d’educació infantil l’especialista treballa amb mig grup classe, mentre els altres es queden a l’aula. Aquests alumnes també van periòdicament al Congost i a la piscina.

  

img_9103