Escola Verda

Educant per a la sostenibilitat ambiental

Espill_logo escola verda

L’Escola ja des dels seus inicis, fa 35 anys, es va definir en ser una escola arrelada al medi del qual formava part. Educar els nostres alumnes en contacte en la natura i la societat ha estat el nostre objectiu ja que els fa coneixedors i partícips de la realitat que els envolta i per tant persones  capaces d’actuar d’una manera raonada, compromesa, respectuosa i equilibrada en  l’entorn social i natural que els és propi.

Actualment la preocupació pel medi ambient és més generalitzada i la necessitat de prendre consciència  de les nostres accions i les conseqüències que aquestes generen, més urgent i imprescindible. Els canvis en la societat, els costums i els hàbits deixen una petjada que cal minimitzar. És per això des de l’escola renovem estratègies i ampliem recorreguts per  sensibilitzar a tota la comunitat educativa: pares, mestres i alumnes, de la necessitat de la sostenibilitat en les nostres accions.

Sí, l’abella que treballa cooperativament i que fa que el món vegetal sigui viu i es regeneri. Ella representarà  les nostres accions perquè, igual que ella, hem de treballar molts i junts per escampar vida i conservar-la al màxim.

L’abella i el lema han estat proposats pels nens i nenes delegats de les classes de primària, també han presentat i triat la seva representació gràfica. Aquí la teniu un punt verd per escampar vida col·lectivament.

Com diem a la carta de compromís i al nostre projecte educatiu: L’escola educa vers la sostenibilitat, per sensibilitzar tota la comunitat educativa de la importància de les nostres accions dins i fora de l’escola, per tal de minimitzar la petjada ecològica  des d’un model sostenible.

Salut i sostenibilitat un repte de tots per a tots.abella

Comitè ambiental de l’ Espill.