Àlbum de vivències

Curs: 6è

FESTA DE LA MÚSICA

Avui hem viscut un dia molt dinàmic i divertit. Hem celebrat la festa de la música i per fer-ho, hem cantat i ballat músiques d’arreu de món.
Per una banda, els alumnes d’educació infantil, hem viatjat per diferents espais a través dels quals hem cantat, acompanyats de la guitarra, cançons tradicionals catalanes; hem ballat danses hindús; hem tocat i ballat al ritme d’instruments africans i ens hem relaxat mitjançat música andina. Finalment, hem ballat la Haka.

D’altra banda, l’alumnat de primària hem pogut gaudir d’un concert del músic Joel Olive.
 En Joel ens ha fet descobrir instruments d’arreu del món com el didjerido, monocordi, vols tibetans, el tambor, la canya de la pluja, percussió oceànica, gong… Els hem pogut tocar tots junts i hem explorat els cants harmònics. Ens ho hem passat molt bé i ha estat una experiència molt bonica.

Hem gaudit tots junts de l’alegria de la música!