Agenda i activitats

Cicle superior

Assemblea general d’escola: dijous 13 de setembre a les 8 del vespre.

INICI DE CURS:  12 de setembre de 2018

2.-  TROBADES AMB PARES

1r trimestre: 19 de novembre de 2018

2n trimestre: /Concert: Concert 8 de febrer de 2019

3r. trimestre: JOCS FLORALS 9 de maig de 2019. / FESTA TEMA GENERAL ESCOLA 3 de juny de 2019

3.- SORTIDES

Colònies: 14-15-16-17 de gener de 2019 Esterri d’Àneu

COLÒNIES A ESTERRI D’ÀNEU DE 5è I 6è

Els/les alumnes de cicle superior estan fent una estada al Camp d’aprenentatge d’Esterri d’Àneu. Durant una setmana diverses activitats dirigides pels mestres del camp d’aprenentatge els portaran a conèixer l’entorn natural i la vida quotidiana  a l’alta muntanya:

Paisatge i orientació (la Vall d’Esterri), El bosc del Gerdar, Taller de rastres, El Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, Casa de l’ós d’Isil, Casa Gassia, Estirem el fil o Descoberta d’Esterri.

De ben segur s’ho passaran d’allò més bé tot vivint els aprenentatges que ampliaran els seus coneixements i generaran motivació per saber.

Esperem rebre més notícies!

Dilluns a la tarda ens han fet arribar un correu electrònic on deia:

Bona tarda famílies:

Hem arribat molt bé, just per jugar una mica i anar a dinar. El temps és de primavera, de moment. Estem estupendament!

Després de dinar començarem les activitats amb tota normalitat.

Anirem informant. Judit I Joel

Missatge del dimarts:

Famílies, estem estupendament i el temps ens acompanya. El sol comença a escalfar i aviat podrem sortir a realitzar les activitats exteriors. Ahir vam fer un recorregut amb brúixoles per orientar-nos i, també, localitzar els pobles propers. Vam analitzar els paisatges fins que es va fer fosc, i després, jocs lliures i jocs de nit. Com que el fred era suportable ho vam gaudir molt. Ara ja estem realitzant el taller de rastres per seguir la línia del projecte que estem desenvolupant, “És possible que s’hagi vist una óssa prop del poble?”. Ens cal recopil-lar molta informació per treure’n alguna conclusió, i estem tots molt atents a les pistes que anem descobrint. Aquesta tarda anem a Alòs d’Isil, a la casa de l’ós, a buscar més informació. De moment, ja veieu, tot va sobre rodes! Fins aviat!!

Missatge de dijous el matí:

Estem estupendament, tot i que anem acumulant una mica de cansament ja que no parem en tot el dia, s’ha d’aprofitar cada moment d’aquests dies!
Ahir vam estar al Parc Nacional d’Aigüestortes amb un solet preciós. Vam trobar una mica de neu i gel que ens van permetre jugar, però també trobar petjades i observar excrements, vegetació i paisatge. Anem seguint el fil de les activitats amb l’eix que vam començar dilluns, tot intentant trobar indicis de si seria possible que la óssa pogués viure a Esterri. Avui estem anant al Gerdar de Sorpe i a la tarda taller “Fils i llana” al camp.
Estem molt contents i entusiasmats. Amb energia per gaudir de l’últim dia abans de la tornada. Ens sembla que avui veurem nevar ;)
Fins molt aviat!

Missatge del divendres:

Tornem amb les motxilles endreçades d’aquella “manera” però ben carregades d’una experiència única: compartir per aprendre i viure l’aprenentatge però sobretot teixir més vincles, superar reptes personals i de grup, conviure i omplir les colònies d’emocions positives i de creixement personal.
Ara sí, ens veiem ben aviat!
(📸 Gerdar de Sorpe, taller de llana i Casa Gassia)

4.- VIATGE FINAL DE CURS / PLATJA D’ARO

Viatge final etapa 6è:  4-5-6 i 7 de juny de 2019.