Agenda i activitats

2n trimestre: Concert de l’escola. Divendres 16 de febrer de 2018

3r. trimestre:

3.- SORTIDES

Camins d’art. Recorreguts dels nens.

Espai Guinovart 1/12/2017

Teatre  Ma,Me,Mi Mozart.  07/02/2018

Benvolgudes famílies del grups escultors/es i pintors/es de 1r i 2n.

Mozart2018

Des de l’àrea de Música farem una sortida al Teatre Conservatori d’aquí a Manresa per ampliar els coneixements d’aquesta àrea i sentir en directe bona música del gran compositor clàssic W. A. Mozart. Serà el proper dimecres 7 de febrer a les 11h.

Caldrà portar els vostres fills a les 9h del matí a l’escola com sempre i hi baixarem amb autocar a mig matí. Després de l’espectacle pujarem a peu cap a l’escola i podreu recollir-los a la una a l’escola com cada dia.

Anirem a veure Ma, me, mi…Mozart! un espectacle organitzat per l’Auditori de Barcelona.

Ma, me, mi…Mozart! és un concert que té per objectiu apropar l’obra d’aquest compositor als infants. El seu repertori, els arranjaments realitzats i la seva orientació pedagògica permeten treballar diversos aspectes musicals, com la pulsació, el ritme, la improvisació, així com efectes de la producció de la veu.

Amb aquest concert i l’obra La petita Flauta Màgica, que vam anar a veure l’any passat a St. Cugat, dono per acabat el treball del compositor Mozart del Cicle Inicial.

Salutacions, Eva.

Colònies. Calafell. Escola del mar El tremall 2, 3 i 4 de maig 2018