Agenda i activitats

Activitats generals

SORTIDA AMB BICI DEL 2 DE NOVEMBRE

banner-cuques-de-llum2017CUQUES DE LLUM 2017

Aquests dissabte 28 d’octubre hem pujat al Collbaix una colla de  pares i nens. Enfilant-nos al turó més popular de la ciutat  hem pogut anar veient acabar el dia tot parlant amb companys i pares o anar contemplant el paisatge des de més alçada.

Van anar a l’hora la foscor i l’assoliment del cim. Un cop a dalt  el sopar, les cançons amb un cançoner “gran reserva” que teníem pendent d’un altre curs i la coca de crema i pinyons compartida ens varen fer passar una estona acollidora, intimista i irrepetible. El beuratge preparat a foc lent acabà endolcint la trobada.

El rellotge i el cansament ens marcaren el temps de baixada. En filera com cuques de llum marquen el recorregut que calia seguir en el descens.

Tot ha anat molt bé. Bona nit!

BENVINGUTS-CURS-17-18

ESPILL-EQUIP-CURS-2017-28

Benvinguts  al nou curs!,

El curs en que orientem el nostre projecte vers l’art. L’art que en Plató considerava com la capacitat de fer coses mitjançant la  intel·ligència  a través d’un aprenentatge. Per ell l’art té un sentit general, i és la capacitat creadora de l’ésser humà.

I nosaltres aquest curs volem conèixer creadors i ser creadors. Volem escoltar, observar i fer. Volem ser capaços de compartir i expressar.

Volem comunicar a través de  les diferents arts, l’art de saber viure. De fer intel·ligentment que les estones que passem a l’escola siguin  engrescadores i riques en descobertes, que ens ajudin a conèixer-nos i valorar-nos, que ens facin créixer  amb harmonia i alegria.

Així doncs, comença el curs. Benvinguts al curs de les Arts!

Paraula-ART

JORNADES PAU JORBA

Al congost, acabem el curs2016-2017 amb un dia d’esport per a tots els nens, nenes i mestres… què més podem demanar?!